📅 29 квітня
🕕 19:00
📍 ZOOM
У багатьох країнах світу інструменти громадянської науки використовуються в освіті. Молодь отримує знання та формує важливі дружні до природи навички, а викладачі — нові можливості проведення польових практик та опрацювання роботи студентів і школярів.
- Використання інструментів громадянської науки в освіті дозволяє залучити велику кількість користувачів до збору інформації про біорізноманіття, але водночас має свою специфіку.
У форматі круглого столу обговоримо:
- iNaturalist у навчальному процесі: кишеньковий визначник, польовий щоденник, журнал відвідування занять та дослідницький інструмент студентів.
- Особливості управління “освітніми проєктами” на iNaturalist: “правила гри” й сфера відповідальності викладача.
- iNaturalist, як елемент польової практики.
- Роль кураторів iNaturalist у навчанні початківців.
- Чим корисне залучення молоді до роботи з iNaturalist?
- Які особливості використання iNaturalist в навчальному процесі в Чеській Республіці і в Україні?
- iNaturalist та інші платформи для моніторингу біорізноманіття у чеських школах.
- Організація масштабних заходів з моніторингу біорізноманіття – City Nature Challenge та роль національного музею Чехії у цьому.
Підключайтеся до ZOOM-конференції й долучайтеся до обговорення!
Захід продовжує цикл вебінарів у межах підготовки до Першого загальноукраїнського біобліцу
(детальніше – тут).
Подія є частиною проєкту «Збереження природної спадщини для LIFE в Україні» (LIFE23-PRE-CZ-ConNaturLIFE Ukraine), що співфінансується Європейською Унією та Міністерством довкілля Чеської Республіки.